середу, 18 липня 2012 р.

В мене виникла проблема

На вулиці була страшенна спека і я захотів випити прохолодного яблучного соку. Але мати мені завжди каже щоб я не пив тієї гидоти, яку продають в наших магазинах. Аргументуючи це тим, що те що продають в магазинах,  зовсім не відповідає вмісту упаковки. Каже щоб я пив домашній яблучний кампот. Він звісно дуже смачний але я захотів пересвідчитись чи каже мати правду? Тому я вирішив провести дослідження для визначення вмісту ємностей, які знаходяться  на прилавках магазину. Можливо серед Вас, шановні друзі є ще бажаючі, яким це також стане цікаво. Якщо є, пишіть коменти, будемо думати, що робити далі.

7 коментарів:

  1. В мене теж вже давно виникали питання відносно цього. Хотілось би дослідити його. Сьогодні залізу в нет, пошукаю про способи перевірки. Потім відпишусь...

    ВідповістиВидалити
  2. Поковирявся в неті і знайшов, що в домашніх умовах це зробити не так просто. Осі посилання http://www.epochtimes.com.ua/gurme/helpful-hint/vyznachajemo-jakist-soku-65855.html

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт хлопці. Я прочитала вашу проблему. Вона мене теж бентежить. З вищезазначеного посилання я переконалась що виробники соку, дуже вдало навчились маскувати "бовтанку" з натуральним продуктом. А давайте спробуємо зробити так:
    - пригадаємо уроки фізики про густину, пам'ятаєте нам "Вітьок" розповідав на попередньому уроці, і визначимо густину соку натурального та того що продається в магазині;

    ВідповістиВидалити
  4. Так, Оля, але нам потрібно той прилад, як там він зветься...ммм, зачекайте зараз погуглю...
    знайшов, ареометр. І де нам його взяти.

    ВідповістиВидалити
  5. Та ладно хлопці, якщо запитати у "Вітька" і сказати для якої цілі то він має дати, в нього він точно є. Все всім пока, я спати. Завтра підійду до фізика і вже завтра в школі поговорим.

    ВідповістиВидалити
  6. Оля мене завтра не буде. Давай тут і продовжимо бесіду?

    ВідповістиВидалити
  7. Хмм. Прикро, я там в тебе ще хотіла про дискотеку в пятницю поговорити ((( Добре Макс. Але вже на наступному дописі.

    ВідповістиВидалити